Chyba jadra

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Září 23 20:09:09 CEST 2001

Potřebuji poradit:

V jádře 2.2.19 používám ovladač IDE pro UMC8672 vše funguje OK
Teď jsem tam použil jádro 2.4.9 a přeložil s podporou pro UMC8672 a pokud
tuto podporu aktivuji v lilo.conf append="ide0=umc8672" tak jádro po
natažení a po dekompresi resetne počítač, logy nic ještě nezaznamenají.
Pokud neaktivuji umc8672 - vyhodím append jádro funguje OK.

Prosím nevíte jaké volby mají být ješte zapnute aby podpora umc8672
chodila v jádrech 2.4.x ?
Nebo co je tam za chyba ?

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne