Jak BOOTovat se ZIP250

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pondělí Září 24 12:25:12 CEST 2001

Ciao

podobne vypisy jsem dostaval, kdyz jsme meli disk, ktery nebyl sto
se nechat zapojit jako primarni, jako sekundarni jel OK. Lilo
z nej neumelo nabootovat. Byla to starsi verze z Potata. Novejsi
jsem nezpousel.

Ta hlaska co lilo vydava myslim odpovida tomu, ze nemuze najit spravnou
geometrii disku.

Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem tam dal grub, ktery ani nepipne
a nabootuje. Rekl bych, ze je to podobny problem.

FH