korektni shutdown ATX tlačítkem

Pondělí Září 24 10:29:02 CEST 2001

Kasparek Tomas napsal:

> Mohl by jsi napsat i nejake podrobnosti, pripadne link na popis jak
> zprovoznit.

apt-get install apmd. a jeste ohackovani /etc/apmd/<neco>, aby to nevypinalo
apm pri nepritomnosti napajeni na baterie. Posilal jsem to myslim nekdy do
konference, ale uz nevim, jestli linux na l.cz nebo czdebian-l na d.cz

> Mas nejake zkusenosti take s vypinanim pres tlacitka pri pouziti ACPI?

ne
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<zpx> it's amazing how "not-broken" debian is compared to slack and rh