korektni shutdown ATX tlačítkem

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Září 24 11:05:33 CEST 2001

On Mon, 24 Sep 2001, Petr Cech wrote:

> Kasparek Tomas napsal:
>
> apt-get install apmd. a jeste ohackovani /etc/apmd/<neco>, aby to nevypinalo
> apm pri nepritomnosti napajeni na baterie. Posilal jsem to myslim nekdy do
> konference, ale uz nevim, jestli linux na l.cz nebo czdebian-l na d.cz

> ne
> 				Petr Cech

Dival jsem se, ale prece jen mi to nestaci. Dival jsem se do man k apmd,
ale tam o vypinani pres tlacitko nic neni. Zkousel jsem prohledavat cz.comp.linux
(na www.linux.cz/...), ale tam jsem nic rozumneho nenasel, na
www.debian.cz je sice archiv konference, alle neni tam vyhledavani
(nenasel jsem).

Pokud by jsi vystoural jeste nejake info, budu moc vdecny, tento problem
mne dost trapi, protoze mam na starosti par pocitacu na kterych bezi dual
Lin/Win a lidi co pouzivaj Win nechteji respektovat zpusob vypinani
Linuxu.

Jinak pouzita distribudce je RH7.1 (2.4.3)

Diky
--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz