pine -> mutt

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Září 24 11:16:41 CEST 2001

Pavel na Janik.cz (Pavel Janík) writes:

> [...]
>    Date: 21 Sep 2001 19:18:58 +0200
>
> Ahoj,
>
>    > A proto je Emacs akronym pro "Eighty Megs And Continuously Swapping" ?
>    > :-)
>
> Eight... Ach jo, Davide - já se tady snažím dělat propagandu a Ty, už
> navnaděný, mi to ztěžuješ... ;-)
>
> Já mám v současné době Emacs přeložený s ladícími informacemi, jede pod
> gdb už asi půl dne, a má 13MB v RSS.
>
>    > A zkuseni emacsiste maji ruce jako klavirni virtuozove, protoze
>    > emacsove klavesove zkratky stoji opravdu zato.
>
> Myslíš tím standardní? Proč si je nenamapuješ jinak?

Protoze bych si to pak nepamatoval. :-) I tak si to nepamatuju a radsi
pouzivam prikazy.

>    > Ale nic proti Emacsu, ostatne viz hlavicky meho mailu.
>
> No jo, už bys měl upgradovat - alespoň Gnus ;-)

Ja za to nemuzu, pouzivam Gnus z distribuce (a jeste navic testing,
takze nekteri jsou na tom jeste hur).

>    > Jak se rika clovekovi, ktery edituje v emacsu a nahrazovani v
>    > regularnich vyrazech dela tak, ze soubor ulozi a pusti si vi (muj
>    > pripad) ? :-) Jestli ja nejsem rozpolcena osobnost, Chocholouska na
>    > mne.
>
> Hmm, tak na tohle nevím, co říct. Snad jen - používej C-u M-| a sed když už
> ne M-%.

No, ja jsem prave chtel nahrazovat od bodu a do bodu b bez toho, aby
se mne ptal. Ale kdyz uz jsem to psal, tak jsem si precetl manual a
nakonec jsem prisel na "narrowing". Neni to sice tak pohodlne, jako
mark ve vi, ale da se s tim celkem pracovat.

Brno, Czech Republic