presunuti swapu na novy disk

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Září 24 13:04:51 CEST 2001

| Odesílatel: Miroslav Pragl <miroslav.pragl na omega-optix.cz>
| no samozrejme systemu musite rici ktere swap oddily ma pouzivat, sam je
| nenajde.
| nicmene sam si pak rozdeluje zatez. ono to samozrejme neni cernobile -
pokud
| mate nejaky velice vytizeny disk je blbost na nej davat swap. dalsi
| nevyhodou je zvyseni nachylnosti - odejde 1 disk (z X) na kterem je swap
| system jde do kytek.

Je proto lepsi davat swap na raid. bohuzel, raid-5 nesnasi swap. Kdyz uz
tedy budeme natolik paranoidni, dame tam jeste dva disky aby swp mohl byt
na raidu. 4 disky, nebo 5, to uz se ztrati v cene. Stejne by tam meli byt
nejake spare disky, jinak je raid k nicemu (tedy musite pri poruse masinu
vypnout), opravit ji pak muzete muzete nadalku.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
---