OT: otestovani spravne funkce dorucovani mailu

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Září 24 13:16:05 CEST 2001

Mam nahodne problemy s dorucovanim mailu na svoji adresu kolombo na kolombo.cz
.

Jeden ze serveru (preference=5) vrati tohle:

212.65.193.162 does not like recipient.
Remote host said: 550 5.7.1 <kolombo na kolombo.cz>... Relaying denied
Giving up on 212.65.193.162.

Posta samozrejme nechodi a vraci se odesilateli (v tomto pripade
programu ezmlm), ktery mi nadava.
Contactel, ktery mi to za penize provozuje, povazuje za dostatecne,
ze se generuje chybova hlaska. Prvni vypadek trval 10 dni, ted mi to
prokazatelne spadlo v nedeli na cca 10 hodin, ale je mozne, ze vypadky
byly uz i jindy.

Mohu ja otestovat funkcnost mail exchangeru a spravnost jejich nastaveni?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz