ttySx pres sit

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Září 25 00:33:06 CEST 2001

Pokouset se exportovat /dev pres NFS a myslet si, ze to bude fungovat ... no ja nevim, ale to by me opravdu prekvapilo. Pokud je desktop sunka, puste gnome na notebooku, pripojte se z nej na "sunku" a vydisplayujte (hrozne slovo :-) si jen tu utilitu, co potrebujete. Na "sunce" tak pobezi minimum veci a vy budete jakz tak spokojen.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz