ttySx pres sit

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Září 25 10:20:23 CEST 2001

Zden?k Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz> wrote:
 :> > zabývám se následujícím problémem: je možné nějak manipulovat s /dev/*
 :> > přes síť? Konkrétně bych potřeboval synchronizovat Palm s notebookem,
 :> > který nemá sériový port - tedy připojit Palm k desktopu a na notebooku
 :> > spustit Gnomovské conduity. Desktop je bohužel příliš šunka na Gnome :-( .
 :> > Napadlo mne zkusit to přes NFS, ale /remote_comp/dev/ttyS1 hlásí, že nemám
 :> > práva. Přitom jsem si přidělil (i na NFS) všechna možná. Jde to vůbec

 : Pokouset se exportovat /dev pres NFS a myslet si, ze to bude fungovat
 ... no ja nevim, ale to by me opravdu prekvapilo. Pokud je desktop

Funguje to. Kedysi som tak bezal diskless linux,
teraz tak bezim diskless NetBSD (server je linux), bez problemov

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |