RH7.1 a sítova karta

Krata krata na webzin.cz
Úterý Září 25 09:27:35 CEST 2001

Preji krásný den,

 mám problem, který nejsem s to vyřešit a možná mi s ním pomůžete. dopředu
předesílám, že jsem v Linuxu naprostý začátečník (l-user)  ....

Ale k věci: Používám k připojení do internetu mikrovlnného spoje a běžnou
síťovou kartu.

Pokoušel jsem se nakonfigurovat kartu pomocí
ifconfig eth0 IPADRESA  netmask NETMASK

Podle manualu má následovat:
ifconfig add -net nějaká adresa  - zde bohužel nevím, jakou adresu sem
dosadit. A to možná bude zdroj problemu.

A pak následuje
ifconfig add gw ADDRESA GATEWAY

Pak jsem si nastavit v souboru host.conf:
bind, hosts
multi on

Pak jsem si pochopitelně nastavil adresy name serveru....

A výsledek??? Nic ! Ping na tuto kartu funguje, ale to je vše. Jenže jenom z
konzoly, ale "zvenčí" se nechytam.

Ještě jsem zapomněl podotknout, že mám v tomto počítači dvě sítové karty
(eth0 - internet, eth1 - domací síť).

Potřeboval bych poradit, jak mám zprovoznit to připojení k Síti...

Na co jsem zapomnel? Co delam špatně??

Díky za odpovědi, a ještě jednou se omlouvám za tento l-userovský dotaz.

Jirka K.

PS. Odpovědi typu RTFM mi moc nepomůžou - četl jsem a moc jsem z toho
nepochopil ....