Po startu wine jsou Wokna totalne KO

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Září 26 18:08:25 CEST 2001

On Tue, 25 Sep 2001, Miroslav Pragl wrote:

> mne RH7.1 original taky parkrat pekne vymrvil disk (ext2 teda). Proste po
> CISTYM restartu se spustil fsck, neopravil, musel jsm opravovat manualne - a
> ze tam toho bylo, nastesti postradatelne veci (pritom soubory ktere byly
> prokazatelne bud otevrene jen pro cteni nebo vubec neotevrene).
>
> 7.0 a nizsi RH mi toto nikdy neudelal. Chipset i440BX (znate nekdo neco
> lepsi :-)?), UDMA33 IDE disky, standardni i prekompany kernel ... stalo se
> mi to asi tak 5x !!!
>
> MP

Stalo se mi to taky, jenže jsem potom zjistil že v skříni došlo k zhoršení
proudění vzduchu + přidaná grafika která topí.

PS. Předtím jsem měnil kabely k HD, nastavoval hdparm a nic nepomohlo.
(Už jsem tam mechal kabel na ATA-100 i když HD pracují pouze na UDMA 33)

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne