Re: korektni shutdown ATX tlačítkem

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Září 25 10:34:09 CEST 2001

> jde o to, ze se tlacitko nastavi jako "5sec delay" nebo tak nejak. Aby
> proste poslalo Suspend a ne hned vyplo pocitac. A pak se zachyti ten
suspend
> signal v apmd a misto suspend se provede halt (poweroff). Bohuzel ted
> pocitac je doma a uz ani presne nevim, co jsem s tim delal

Prislo mi to jako zajimavy podnet ke zkoumani, tak jsem se na to vecer
koukl. Po nainstalovani baliku apmd jsem v /etc/sysconfig/apdm-scripts
prevrtal skript apmd, aby misto zastavovani sluzeb udelal shutdown.
Castecne se zadarilo. skript nastartuje shutdown, ale zaroven provede
suspend, takze pocitac uspi. Pote co klepnu na libovolnou klavesu, pocitac
"vstane" a vypne se. Chvili jsem cucel do manualu, ale nic jsem nevycucel,
tak jsem usoudil, ze pro muj zdravy dusevni vyvoj bude dulezitejsi jit si
umyt boty :-). Tak jsem odinstaloval apmd, vypnul pocitac (nikoliv
tlacitkem, ale pomoci shutdown) a sel myt boty.

S pozdravem Zdenek Bohm