korektni shutdown ATX tlačítkem

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Září 24 11:40:39 CEST 2001

On Mon, 24 Sep 2001, Petr Cech wrote:

> jde o to, ze se tlacitko nastavi jako "5sec delay" nebo tak nejak. Aby
> proste poslalo Suspend a ne hned vyplo pocitac. A pak se zachyti ten suspend
> signal v apmd a misto suspend se provede halt (poweroff). Bohuzel ted
> pocitac je doma a uz ani presne nevim, co jsem s tim delal
>
> 				Petr Cech
> --
Jo, to je mi jasan, jde mi o to, jak apmd demonu (a pripadne APM modulu v
jadre) rici, aby takovyto signal zachytavali. ( A pripadna konfigurace
APM demonu pro vypnuti).

Pokud by jsi si na mne doma vzpomel a mohl mi poslat nejake podrobnosti,
budu vdecny.

Zkousel jsem se divat i na linuxdoc na neco jako APM-HOWTO, ale kupodivu
jsem nic nenasel (v Laptop_HOWTO a i jinde jsou zminky ale nic
podstatneho)

Diky

--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)