ttySx pres sit

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Úterý Září 25 11:33:35 CEST 2001

> Zden?k Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz> wrote:
>  :> > zabývám se následujícím problémem: je možné nějak manipulovat s
>  :> > /dev/* přes síť? Konkrétně bych potřeboval synchronizovat Palm s
>  :> > notebookem, který nemá sériový port - tedy připojit Palm k desktopu a
>  :> > na notebooku spustit Gnomovské conduity. Desktop je bohužel příliš
>  :> > šunka na Gnome :-( . Napadlo mne zkusit to přes NFS, ale
>  :> > /remote_comp/dev/ttyS1 hlásí, že nemám práva. Přitom jsem si přidělil
>  :> > (i na NFS) všechna možná. Jde to vůbec
>  :
> [...]

Zdravim,
  varianta by byla. Palm s desktopem spojit pres ppp (pak nakej ten ip
forwarding ci maskaradu - proste aby palm byl "na siti"). Palmovi nastavit
synchronizaci pres Vzdaleny pocitac ( ted to nemuzu rict presne, protoze se
mi zase splasil Palm a ma predstavu, ze X1=Y1=X2=Y2=0 [Digitizer]. Proste
patova situace, dela to vzdycky po nabiti :-( ). Je to tam nejak, ze bude
synchronizace pres modem ( to bude to prime pripojeni ppp pres serial) a v PC
setup se nastavi IP adresa notebooku, jeho jmeno a opt. maska site.
  Na notebooku mit pustene "pi-csd" a jpilotu, jpilotu-sync ci cemukoliv
jinymu rict ze port neni "/dev/ttySx", ale "." (tecka).

--
S pozdravem
                 Kebert Martin