korektni shutdown ATX tlačítkem

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Úterý Září 25 11:39:04 CEST 2001

Osobne uspesne pouzivam pouzivam shutdown s vyuzitim ACPI. Je treba mensi
patch do jadra, jen pridate na spravne misto (tusim event.c ) volani
kill_proc(1,1,1) + prislusny #include, tusim, ze <linux/sched.h>.

Tim poslete SIGHUP initu, ten podle /etc/initrunlvl vstoupi do prislusneho
runlevelu (viz man). Soubor /etc/initrunlvl musite vzdy znova vytvorit
napriklad v rc.local necim typu echo "0" >/etc/initrunlvl.

Novejsi jadra (2.4.7 asi, 2.4.9 urcite) maji hodne predelane ACPI, je
mozne zapnout, ze zapisuji udalosti tlacitek do souboru v /proc, takze se
obejdete bez zasahu do jadra a bude vam stacit jednoduchy demon.

Budete-li mit zajem o dalsi podrobnosti, ozvete se na soukromy e-mail.

                               La'd"a

--
Kolik promile alkoholu může být v krvi, aby to byla ještě krev ?