Debuger pre C++ na Linuxe ???

Hamaliar Svatoslav shamaliar na gtsystems.sk
Úterý Září 25 12:47:32 CEST 2001

Ahojte,
prosim poradte mi ci existuje nejaky
free debuger+compiler na C++  ala Visual C++ pod Linux
pripadne graficka nadstavba pre gcc a gdb?
Zatial pouzivam gdb ale ladit programi cez prikazovy riadok nie je
akurat pohodlne. Potrebujem totiz doladit aplikaciu pre QT ktoru
som robil s QT pre Windows s VC++. Tam to slo bez problemov,
ale ked som to skompiloval pod Linuxom tak mam same
segmentation fault, hlavne pri triedach, ktore som si odvodil od povodnych
QT-eckovych a vobec sa to cele inak a nepochopitelne sprava.

Svato

# Svatoslav Hamaliar			#
# work: shamaliar na gtsystems.sk		#
# home: svato na stonline.sk		#