prilis dlouha stranka a2ps

Libor msqqq na volny.cz
Úterý Září 25 12:46:57 CEST 2001

Dobrý den

abych si nemusel hlídat interpretaci různých znakových sad při tisku
čistých textových souborů posílám je přes filtr

# ----------- 2ps1 --------------------------------

#!/bin/sh
/usr/bin/a2ps -o- -q --encoding=latin1 -B -R -1 --borders=no

# -------------------------------------------------

na patřičnou tiskárnu. Ty jsou buď síťové nebo lokální, ale všechny
používám ve standartní nastavení z printtools.

Problém je v tom, že mi některé tiskárny nezvládnou poslední řádek,
vytisknou jenom vršky písmen.

Snažil jsem se zkrátit stranku dodáním --rows=62 ,ale vůbec se nic
nestalo - stránka byla stejně dlouhá.

Rozuměl jsem špatně man page:
--rows=NUM
   numbers of rows per sheet (NUM > 0) ?

Nebo je třeba doladit parametry gs v nastevení tiskového smart filtru?
Zkoušel jsem hýbat s nastavením top bottom margin, ale taky,
jako bych na nic nešahal. Tohle prostě používám "as is" a podrobnostmi
jsem se nezabýval.

Vyřešil už někdo podobný problém?

Díky

Libor