Winmodem ( Linmodem ? ) Motorola SM56 PCI Speakerphone

Libor Striz poutnik-x na x-atlas.cz
Úterý Září 25 22:19:33 CEST 2001

> Nezkousel jsem to, ale ovladace od Motoroly jsou tady:
>
> http://e-www.motorola.com/products/softmodem/support/software.html

dival jsem se na to, ale pro linux maji driver
jen na data/fax modem, ne pro speakerphone modem.
Nevim, jestli by to fungovalo.. )
Na ostrou verzi Linuxu teprve cekam ( Mandrake 8,0 ),
takze zatim to nemohu zkusit.

--
Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.