Praxe s wireless sítí

Tomáš Obšívač tomas na aurix.cz
Pondělí Září 24 08:15:58 CEST 2001

Dobrý den,

promiňte, že s tím obtěžuji v konfeře, potřeboval bych získat základní
zkušenosti s wireless sítí, nejlépe s ORiNOCO produkty.

Najde se někdo (ideálně z okolí Brna/Svitav/Vyškova)?

Problém je, že mám čas jenom během tohoto týdne (pak mi začíná škola a v úvahu
by připadal jen pátek, nebo jen pár hodin v Brně).

Nerad bych se pustil bez dostatku informací do jednoho nápadu (teorie je jedna
věc a...).

Pokud mi někdo můžete pomoct (ideální by byly asi dva dny praxe), tak mi,
prosím napište mimo konferu, budu vám velice zavázán.

Předem děkuji, pokud to bude v mých silách jsem ochotný se revanšovat.

S pozdravem

--
- Tomáš Obšívač <tomas na debilnicek.cz>
- motto: "Pokrok je akt výměny starých starostí za nové."