Re: korektni shutdown ATX tlačítkem

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Září 26 09:39:28 CEST 2001

> Nicmene, pokud se pouzije ACPI(a acpid), tak to chodi. Krome jedne veci :
> Nevypne to napajeni. To musim vypnout ( pote co uvidim hlasku "power
down")
> rucne podrzenim "Power" na dobu >5sec.

Zajimave... ale pro me nepouzitelne. Pro vypinani tlacitkem bych mel
predevsim vyuziti u stroju, ktere funguji jako servery a tudiz nemaji
monitor a klavesnici.
Kyz jsem o tom uvazoval, trochu jsem se desil toho, ze nekdo prijde, zmackne
tlacitko a vsechno lehne. Takze moje idea je takova, ze po stisknuti
tlacitka me system posle mejl (neco ve smyslu "Bacha, zas na to nekdo sahl")
a provede shutdown -h +10. Ja pak mam 10 minut na to, abych to stopnul a
pripadne serval vinika. V pripade, ze se opravdu konci, zmacknu tlacitko a
odchazim, server se sam po deseti minutach vypne.

S pozdravem Zdenek Bohm