Jak BOOTovat se ZIP250

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Září 26 10:21:43 CEST 2001

Radek Hnilica wrote:
> disk /dev/hdc
> root /dev/hdc1
> boot /dev/hdc ci hdc1
>
> zkousel jsem metodou pokus omyl ruzna nastaveni ale pres LI jsem se
> nedostal.
>
> jo v disk jsem jsete uvadel parametr bios=0.
Nevim jestli uz nekdo neco podobnyho nepsal, ale ja mam ATAPI ZIPku
(100), kterou linux vidi jako /dev/hdd i kdyz je sama na sekundarnim
kanale. Zpocatku jsem na to nevericne cucel, paxem se to snazil prekecat
(HW i SW), ze "to preci musi byt /dev/hdc" a ve finale jsem se na to
vykaslal a ziju s tim. Ale nebootuju z toho.
Takze otazka zni: Neni mozny, ze i 250 vykazuje podobnej nesoulad a quli
tomu to nejde?
Jaxem uz rikal, nevyresil jsem to, tudiz neporadim presne...ale nemohlo
by to byt necim podobnym?

  TomM

P.S. Single slave...bez mastera...kdyby nekdo znal vysvetleni a mel cas,
muze mi ho poslat. Ale dulezity to neni.