SYN Flood

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 26 15:01:56 CEST 2001

milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz (Milan Kerslager) writes:

> Hm, tady na TU Liberec je Cisco 12000 Gigabit Switch Router a myslim, ze
> to neni az takova vykopavka :-)

U nas jsou dva :-) 12016-P a 12016-PE. A uprimne, cena za 1 port
pohybujici se v sedmimistnych cislech, za to bych ocekaval jine
vlastnosti. Ale porad to neni juniper. Ten by byl asi jeste drazsi.

(pro neobeznamene: cisco 12016 ma rozmery priblizne 50x50x180cm, tri
zdroje a tretinu skrine zaplnuji vysokorychlostni vetraky - tri metry
za nim vam svisti vitr kolem usi :-)

> To vypada na profesionalni reseni... :-) Jenze kdyz jim nekdo tu 64kbs
> linku zacpe, tak jim je sledovani stejne na nic, leda ze by meli domluvu s
> providerem nebo u nej aspon vlastni router (takze to vlasne stejne jen
> zase jen krizove reseni, ale na to jsou nastroje a admin by do tho musel
> cumet cely den). Ale to by pak meli penize i na inteligentnejsi firewall.
> Uz od zacatku to nevypadalo na krizovy pripad, protoze logovat uplne
> vsechno neni zadna sranda...

Pokud se jim nekdo rozhodne zaplacat 64Kb linku, tak jim nepomuze ani
svecena voda :-)

Brno, Czech Republic