Doporucte boot manager

bendik na ns.htc.sk bendik na ns.htc.sk
Středa Září 26 17:18:33 CEST 2001

On Tue, 25 Sep 2001, Michal Cihar wrote:

> muzete mi nekdo doporucit boot manager, ktery umi nasledujici veci:
> - menu v textovem rezimu
> - vyber voleb jednou klavesou
> - moznost dat do bufferu klavesnice klavesy pred spustenim os
> a bylo by super kdyby umel toto:
> - moznost vybrat bootovani z diskety/cdrom apod.

Zdravim,

ja som svojho casu pouzival ChOS (Choose-OS), vsetko vyssie vedel, dokonca
sa dala pekne upravit uvodna obrazovka (ascii art :).

Da sa najst na Tucows, v Mandrake-Cooker, RH Contrib, ...

Skoda, ze uz sa asi dalej nevyvija (posledna verzia je 0.84 z Oktobra
'98). Ale mozno to uz dosiahlo dokonalost ako XV alebo Joe, ze tam uz
netreba nic menit :)))

--
rado b
	Why Did You Reboot That Machine?