Odinstalace Linuxu

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Čtvrtek Září 27 10:25:10 CEST 2001

> spis bych zkusil pokus nainstalovat RH7.0 znova, a pri instalaci se
pozorne
> divat na jednotlive obrazovky, a az tam bude neco o LILO, tak si poradne
> procist celou obrazovku, a dat LILOu moznost zavadet oba systemy -
> neprijdete ani o sve windowsy, ani o LINUX (No, pokud mate na LINUXu uz
> nejaky svoje data, i kdyz to nepredpokladam, tak o ty by jste prisel...)

Pokud si vzpominam, tak ja mel nejvetsi problem v tom, ze se Linux dal
jako default na boot a ja to chtel obracene (snad ostatni prominou).

Takze zeditovat /etc/lilo.conf
a pak spustit lilo

A Linux nechat na disku, ja neco delam z Linuxu, neco z Windows ..
(ale ja mam dost mista na HD, tak se mi to tam vejde)

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz