Odinstalace Linuxu

BENET benet na kgb.cz
Středa Září 26 21:37:39 CEST 2001

Hmmm,
spis bych zkusil pokus nainstalovat RH7.0 znova, a pri instalaci se pozorne
divat na jednotlive obrazovky, a az tam bude neco o LILO, tak si poradne
procist celou obrazovku, a dat LILOu moznost zavadet oba systemy -
neprijdete ani o sve windowsy, ani o LINUX (No, pokud mate na LINUXu uz
nejaky svoje data, i kdyz to nepredpokladam, tak o ty by jste prisel...)

> Mno nicmene linuxu se i takhle nezbavite, protoze pokud chcete delat jeste
> nejake upravy partisen(logickych oddilu) v win, tak pro ziskani vice mista
> by jste mel odstranit linux oddily smazanim swap i extended2 partisny z
> partition table v FDISKU, na jiz zminene bootovaci diskete.

No, nejsem si jistej, ale myslim, ze FDISK z W98 milej LINUX partition ani
nedetekuje - nejakej takovej problem uz jsem mel... (v dobach maleho disku
(850MB) jsem to proste musel udelat...) - myslim, ze jsem to resil
nabootovanim do LINUXu a pri instalaci po formatovani disku na FAT32
resetoval... - na tomhle jsem se docela vycvicil v zachazeni s partitions...
:-)

> Btw. Ale ja bych tohle neudelal :-) Linux je krasny.
>
> S pozdravem
>     Jakub Mahdal

Ja uz taky ne - disk celkem velky, a LINUX velice uzitecny...

S pozdravem
    BENET