Otazky [jen pro odborniky]

Tokos Mario xtokos00 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Září 27 14:35:35 CEST 2001

Zdar vsichni co pouzivate jenom linux,
Omlouvam se Vam Vsem za [Subject] ;-))
Mam par odbornych dotazu:

	CDTEXT: Ktery soft umi pod Lin Vypalovat CD-TEXT?
       DVD-RIP: A co takhle nejaky soft na ripovani DVD2DivX? Neco jako
		Drip mi pod RH7.1 nejde prekompilovat[error ve zdrojaku]
      DVD-Play: Znate nekdo prehravac DVD4Lin? Opet neco jako LiVid nebo
		kDVD nemuzu prelozit. A taky neco co umy pracovat s .ifo
		files.[Menu DVD, Languages...,TV-Out{i pri MacroVision?}]
    LiLo&WIN2K: Poslete mi nekdo uryvek z nejakeho LiLo co umy naBootovat
		z: HDA :hda1 hda2 {ext2[14GB],swap[400MB]}
		   HDB :hdb1 {ntfs [4.1GB]} ,chci bootovat Lin a W2k.
      BladeEnc: Umy mne nekdo vysvetlit proc mp3 koder pod Lin je
		minimalne 3x pomalejsi nez pod WIN? Doporucte mi prosim
		nejaky koder, co je rychlejsi a kvalitni pod Lin.
Mlayer&Mozilla: Existuje neco jako MediaPlayer v IE pod Mozillu?
		Proste prehravani Videa pres Mozillu?
		[PS: Posledni mozillu jsem este nevidel :-((]

Za odpovedi predem diky:
                                             Tokos Mario, MTi