Sendmail - druhy email server

Čtvrtek Září 27 16:17:55 CEST 2001

On Thu, 27 Sep 2001, Ladislav Jancik wrote:

> soucasna situace : RH6.2 + sendmail 8.11.6 opatchovany -v DNS zaznam MX 10
> stroj.domena.com
>
> jelikoz je na pocitane lince a cca 1/2 emailu se vybira z venku, tak chci
> dat k ISP jedno PC jenom se sendmailem,
> ktere by delalo to same,  ale chci nechat i ten sendmail u nas, aby se zase
> vsechny lokalni emaily neposilaly k ISP a netahaly zpet.
>
> Nakopnete mne co se musi nakonfigurovat, aby si ty sendmaily posilaly emaily
> pro vybrane uzivatele mezi sebou.
> Vsechny maily by meli odchazet s @domena.com.

Udelejte ten stroj u ISP jako koncovy (tj s MX 0 a uvedte jmeno domeny v
/etc/mail/local-host-names) a pomoci virtualusertable preposilejte vybrane
maily do firmy:

huzva na domena.cz  huzva na interni.domena.cz

Stroj interni.domena.cz si musi take myslet, ze je koncovy prijemce, ale z
venku na nej nepovedou MX zaznamy.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz