problem 2 radku misto jednoho - oddelovani (\n\r) / (\n)

BENET benet na kgb.cz
Pátek Září 28 23:55:24 CEST 2001

Tohle je jen docela jednoducha otazka - protoze patrim mezi lidi, kteri
jednoduse nemaji moc velkou moznost pouzivat pripojeni pres LINUX (ostatni
muj nazor na LINUX nesdileji...), tak stahuji pres Outlook - mohl by mi
nekdo jenom odpovedet, jestli se v LINUXu moje odpovedi objevuji s
jednoradkovou mezerou (\n\r) nebo ne? (\n) ? Diky.
S pozdravem
    BENET

PS - ano, muzu to zjistit sam pouzitim nejakeho HEX editoru, kdyz si editnu
soubor, ktery Outlook ulozi, ale vim snad, jestli to uklada v tom stavu, v
jakem to prijme? A co se tyce nejakyho Packet Analyzeru, pod Windows jich
moc neni (zvlast ne zadara) - nevite o nejakym dobrym? - Sice zrovna jeden
delam, ale pod Windows ponekud nejde (zatim) prelozit...