problem 2 radku misto jednoho - oddelovani (\n\r) / (\n)

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Sobota Září 29 12:27:10 CEST 2001

On Fri, Sep 28, 2001 at 11:55:24PM +0200, BENET wrote:
> Tohle je jen docela jednoducha otazka - protoze patrim mezi lidi, kteri
> jednoduse nemaji moc velkou moznost pouzivat pripojeni pres LINUX (ostatni
> muj nazor na LINUX nesdileji...), tak stahuji pres Outlook - mohl by mi
> nekdo jenom odpovedet, jestli se v LINUXu moje odpovedi objevuji s
> jednoradkovou mezerou (\n\r) nebo ne? (\n) ? Diky.

Z tohohle hlediska jsou v poradku. Ostatne v stmp relaci se pouziva \n\r.

Nicmene i kdyz mate outlook, muzete si nastavit, ze pouzivate kodovani
stredoevropske ISO a muzete klidne psat s diakritikou cely prispevek uplne
klidne a nikdo nadavat nebude. V soucasne dobe totiz kazdy dokaze precist
mail s diakritikou, pokud se jedna o diakritiku v kodovani, ktere je
registrovano jako ISO norma, coz Windows-1250 neni.

zdravim
dan
 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /