Verze balicku: newer than...

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Neděle Září 30 15:42:58 CEST 2001

Dobry den.

Myslel jsem si, ze v rozpoznavani verzi ruznych programu nemuzou byt
nejake vetsi problemy, ale posledni dobou jsem z toho mirne receno mimo ;)
Pro vypalovaci program gcombust jsem potreboval mkisofs >= 1.10. Prohledal
jsem rpmfind a nasel velke mnozstvi potrebnych souboru. Stahnul jsem
mkisofs-1.11-5 a chtel nainstalovat. Hlaska ze instalovany soubor je v
kofliktu s jiz nainstalovanym mkisofs-1.9-6 ktery je novejsi me ponekud
zaskocila. Protoze to neni poprve pisi sem do konference. Jak to tedy ve
skutecnosti je? Logicky (pokud je to stejne jako u jadra), je verze
mkisofs-1.11.2-2 novejsi nez 1.9-6. Nebo to souvisi s temi pomlckami?
Staci odkaz, kde bych se o tom mohl docist vice.

Diky.

MZ

--
 Miroslav Zidek