Verze balicku: newer than...

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Neděle Září 30 20:39:34 CEST 2001

On Sun, Sep 30, 2001 at 03:42:58PM +0200, Miroslav Zidek wrote:

> Myslel jsem si, ze v rozpoznavani verzi ruznych programu nemuzou byt
> nejake vetsi problemy, ale posledni dobou jsem z toho mirne receno mimo ;)
> Pro vypalovaci program gcombust jsem potreboval mkisofs >= 1.10. Prohledal
> jsem rpmfind a nasel velke mnozstvi potrebnych souboru. Stahnul jsem
> mkisofs-1.11-5 a chtel nainstalovat. Hlaska ze instalovany soubor je v
> kofliktu s jiz nainstalovanym mkisofs-1.9-6 ktery je novejsi me ponekud
> zaskocila. Protoze to neni poprve pisi sem do konference. Jak to tedy ve
> skutecnosti je? Logicky (pokud je to stejne jako u jadra), je verze
> [...]

Snad vás nepodceňuji, když doufám, že balíčky neinstalujete, ale
upgradujete pomocí rpm -Uvh.

Pomlčky v názvu balíčku znamenají tzv. patchlevel, tedy jakousi verzi
reprezentující zásah toho, kdo balíček vytvořil.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467