presun na letni cas

Ondra Tomecka otom7630 na lucy.troja.mff.cuni.cz
Úterý Duben 2 09:46:33 CEST 2002

Ahojte,

nevite nekdo jak zaridit, aby se mi cas prepnul na letni a zustal tam?
Nekolik linuxu se mi bez probemu prepnulo a v pohode bezi s letnim casem,
ale muj notebook s RH7.2 (jadro 2.4.18ac3) mi tvrdosijne zustava na zimnim
case, a kdyz cas presunu rucne (date -s) tak se za chvili zas vrati zpet.
Zadnou synchronizaci casu nepouzivam. Dokonce jsem na to chtel vyzrat tak,
ze presunu cas o 2 hodiny dopredu a on jak se vrati o hodinu tak to bude
konecne spravne, ale ten mizera me prokouknul a vratil cas o dve hodiny a
mam zase o hodinu zpatky :(
Resil uz nekdo podobny problem?

Andy