RPM: syntaxe BuildPrereq

Úterý Duben 2 14:25:51 CEST 2002

On 2 Apr 2002, Pavel Lisy wrote:

> Myslite ze je spatne zabaleny Firebird nebo InterBase?

Vsechno. Kdyz mam nejake vyvojove headery a knihovny, tak je prece
nepribalim duplicitne do dvou jinych baliku, ale udelam na to nejaky
samostatny, rekneme Interbase-devel. A Firebird, ktery ma z jakychsi
duvodu odlisne jmeno, by se mohl jmenovat Firebird-devel a mit
neco jako explicitni Provides: Interbase-devel.

> rpm -q --provides FirebirdCS
> FirebirdCS = 1.0.0.796-0

> ls -l /usr/lib/libgds.so
> lrwxrwxrwx    1 root     root           35 boe 28 15:48
> /usr/lib/libgds.so -> ../../opt/interbase/lib/libgds.so.0

Aha. Tak to se neni co divit, ze to rve pri instalaci baliku, co
ma Requires: libgds.so. Spatne je to, ze takovou dependenci by ten balik
vubec nemel mit. Neni tam nahodou uvedena explicitne?