RPM: syntaxe BuildPrereq

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Duben 2 14:37:56 CEST 2002

On Út, 2002-04-02 at 14:25, Pavel Kankovsky wrote:

> Vsechno. Kdyz mam nejake vyvojove headery a knihovny, tak je prece
> nepribalim duplicitne do dvou jinych baliku, ale udelam na to nejaky
> samostatny, rekneme Interbase-devel. A Firebird, ktery ma z jakychsi
> duvodu odlisne jmeno, by se mohl jmenovat Firebird-devel a mit
> neco jako explicitni Provides: Interbase-devel.

> Aha. Tak to se neni co divit, ze to rve pri instalaci baliku, co
> ma Requires: libgds.so. Spatne je to, ze takovou dependenci by ten balik
> vubec nemel mit. Neni tam nahodou uvedena explicitne?

Taky jsem si udelal php-interbase pro novou verzi a taky jsem
ji uz zkousel proti Firebird. Hlasi to stejnou chybu, zatimco
spolu s InterBaseCS to je ok. Tedy mam na mysli uz binarni balik.

Domnivam se, ze Firebird neni uplne dobre zabaleno => rpm o libgds nevi.

Co se prvniho dotazu tyka, domnivam se, ze vhodne reseni
je nejaky podmineny preklad, ktery si clovek na zacatku nastavi.

Pokud ty rpm baliky potrebujete pro RedHat 7.2, mohu poskytnout
vse relevantni (tedy nikoliv Firebird verzi - zatim jsem na nej
nemel cas).

Prave to kopiruji na
http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/RedHat-7.2
(manual a zdrojaky potrvaji dele, necham je naposled ...)

ivo