NVidia s podporou GLX

Libor Dub Oak.brno na seznam.cz
Úterý Duben 2 17:43:03 CEST 2002

Dobrý den,

instaloval jsem 3D podporu pro GeForce2 MX 400 64MB podle
různých návodů, avšak vždy neúspěšně.

Vše pěkně jde, karta se úspěšně zinicializuje na svém slotu
(nvidia[0]) a potom vypadne error: "Cannot inicialize DMA
channel for nVidia[0]" nebo něco v tomto smyslu. Nevypadá
to ani na kolizi s TV kartou ATI TV Wonder VE, která je na
PCI sběrnici.

V SuSE 7.2 (s XFree 4.0.1) jsem ji po krátkým snažení rozjel,
ale od října, kdy mám SuSE 7.3 (XFree 4.1.0 a pak i 4.1.1)
marná snaha. (Možná nový XFree 4.2???)

Nejregulérnější způsob je pravděpodobně stáhnout si oba
balíčky, src balíček přeložit a oba nainstalovat. Pak spustit
/usr/bin/switch2nvidia, nebo manuálně přepsat v X86Config
potřebné řádky. Já ke konfiguraci používám SuSE systémového
správce SaX2, který velmi šikovně vše provádí sám (avšak ani
manuální instalací to nebylo o nic lepší).

Musel jsem balíčky odinstalovat nVidie, neboť mi dělaly další
neplechu v tom, že mi nešla grabovat TV (ani statický obrázky
ani video), to proto, že má jinak (líp - TV jede i 1280x1024,
tedy > 1 x PAL) řešený overlay m=F3d. Samozřejmě nejelo nic z
3D.

Už se pomalu vzdávám nadějí na rozchození - se SuSE ovladačem
'nv' to JEDE alespo=F2 na cca 50 FPS (místo 1600 FPS, který mi
to dávalo kdysi s NVidia ovladači, :-).

Zdraví
Oak

Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz