NVidia s podporou GLX

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Úterý Duben 2 17:58:45 CEST 2002

LD> V SuSE 7.2 (s XFree 4.0.1) jsem ji po krátkým snažení rozjel,
LD> ale od října, kdy mám SuSE 7.3 (XFree 4.1.0 a pak i 4.1.1)
LD> marná snaha. (Možná nový XFree 4.2???)

No, co takhle napsat jaky ovladace pouzivate? Jestli pouzivate ty
nejnovejsi ze stranek nVidia, tak ty asi nepobezi. Ty jsou delany na
XFree86 4.2.x (a je to vyslovne uvedeno na strankach i v README).

Jestlipak prave to nebude pricina toho, ze nemuze pouzivat DMA
pristup do pameti graf. karty?

LD> Nejregulérnější způsob je pravděpodobně stáhnout si oba
LD> balíčky, src balíček přeložit a oba nainstalovat. Pak spustit
LD> /usr/bin/switch2nvidia, nebo manuálně přepsat v X86Config
LD> potřebné řádky. Já ke konfiguraci používám SuSE systémového
LD> správce SaX2, který velmi šikovně vše provádí sám (avšak ani
LD> manuální instalací to nebylo o nic lepší).

Nemam sice SuSe (delam na RH), ale stahnul jsem si src.rpm balicky,
prelozil, nainstaloval, trochu poupravil cofig pro XFree86 (podle
clanku na rootu) a uz to frci...

Tomas