Red Hat

Úterý Duben 2 21:21:21 CEST 2002

On Tue, 2 Apr 2002, Zdenek Pytela wrote:

> Tam je snad největší problém právě definovat, co to je ten aktuální
> standard. Ale jestli si počkáme, až RH dobackportuje všechny nové vlastnosti
> do gcc 2.96, tak to už bude snad dořešeno i tohle.

Na GCC 3.0.x jsem mnoho chvaly neslysel. Spise je to tak, ze GCC neni v
tomto stavu mozne snadno nasadit do multiplatformni distribuce (tj. aby
produkovalo pouzitelny kod i na jinych platformach, nez je i386). Mozna
3.1.x, ale to uvidime. Takze z tohoto pohledu se nasazeni GCC 2.96 ukazalo
jako velmi prozirave (bez vyraznych problemu 7.0, 7.1, 7.2 a i
nadchazejici 7.3) a rozumne rozhodnuti, ktere melo dobry dlouhodoby
horizont (na rozdil od jasnozrivych odsouzeni, ktere zde mnohokrat [a jak
je videt, tak zbytecne] padaly).

Nasazeni GCC 3.x by take porusilo binarni kompatibilitu, takze by se
musela zdvihnout major verze distribuce (na 8.x).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz