Red Hat

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Duben 3 09:17:30 CEST 2002

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na pslib.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.44.0204022115510.23863-100000 na pluto.pslib.cz...

> Takze z tohoto pohledu se nasazeni GCC 2.96 ukazalo
> jako velmi prozirave

Umm, aspon tentokrat mi neslo o staru flamewar :-), ale o to, ze
v 7.2 gcc 3.0 _je_ (ako optional, s nazvom gcc3, schopny koexistovat
s defaultnym 2.96), ale v skipjacku nie je. A tajne som dufal, ze mi
to osvetlis prave Ty, kedze co sa tyka RH si zjavne kompetentny.

Pre mna je to napr. dolezita informacia - znamena to upgrade na 7.3
(doma aj vo firme) az vtedy, ked si budem isty, ze tam budu fungovat
povodne baliky zo 7.2 (co by problem byt nemal, ale otestovat to treba).

> Nasazeni GCC 3.x by take porusilo binarni kompatibilitu, takze by se
> musela zdvihnout major verze distribuce (na 8.x).

To je jasne, keby ho dali ako default, krical by som urcite este viac
ako kvoli 2.96 :-) Pevne dufam, ze do 8.0 bude gcc 3.x uz dostatocne
stabilny - pre ako-tak platformovo nezavisly C++ vyvoj je to naozaj
dolezite.

Zdravi
--
                                                      Stano