NVidia s podporou GLX

Petr Klíma xklima08 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Duben 2 23:19:00 CEST 2002

Roman DAVID wrote:

> Zvlastni, me funguji....
> Jadro 2.4.9, XFree86-4.1.0-17, NVIDIA driver 2802.
> Zkuste si buildnout rpmka ze zdrojaku.

No, zvlastni... ja jsem se na strankach docetl pozadavky na verzi
minimalne 4.0.2. NVidia zcela urcite nevydava ovladace pro X, ktere
nejsou casti beznych distribuci - prece jenom nema kazdy dostatecne
tlusty drat, aby si ty desitky mega, ktere X maji, pohodove ztahl.
Pokud se tyka instalace, provozuji k plne spokojenosti Debian, takze
"kompiluji" ovladace ze "zdrojovych" tarovanych gzipu a zatim jsem na
problem nenarazil, staci postupovat podle navodu u ovladacu.
Mimochodem mam naprosto stejnou grafiku, pokud jde o cip a mnozstvi
pameti - GeForce2 MX400 64MB a jedina vec, ktera mi vadi, je fakt, ze se
nesnese rivafb pro konzoli a nvidiacke ovladace pro X, takze v konzoli
jedu na neprijemnych 60 Hz, ale clovek nemuze chtit vse.

--
Petr "Tosuja" Klíma
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz