NVidia s podporou GLX

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Duben 3 09:51:14 CEST 2002

On Tue, 2002-04-02 at 23:19, Petr Klíma wrote:
> Mimochodem mam naprosto stejnou grafiku, pokud jde o cip a mnozstvi
> pameti - GeForce2 MX400 64MB a jedina vec, ktera mi vadi, je fakt, ze se
> nesnese rivafb pro konzoli a nvidiacke ovladace pro X, takze v konzoli
> jedu na neprijemnych 60 Hz, ale clovek nemuze chtit vse.

Mam pocit, ze jsem mel rivafb na konzoli a mohl jsem bootovat do X, ale
pak uz jsem se nemohl vratit na konzoli do rivafb... Kdyz clovek
nepouziva [xg]dm, tak si vlastne nabootuje do peknych konzoli a pak si
muze vybrat, jestli si to tam uzije, nebo jestli napise startx - takze
aspon tak se to dalo.

Petr