diald -- jak ho donutit aby drzel linku dele?

Vaclav Bilek v.bilek na 1art.cz
Středa Duben 3 01:31:11 CEST 2002

On Tue, 2 Apr 2002 11:31:30 -0500
Matej Cepl <cepl.m na neu.edu> wrote:

> [...]
> linuxboxu Red Hat 7.0, kernel-2.2.19-7.0.16, diald-1.0-2,
> wvdial-1.41-10, ppp-2.3.11-7) a za tím úeelem jsem si
> nainstaloval diald (aby se nemusela logovat a poipojovat sí<<
> rueni). Zdá se to fungovat docela doboe (zatím to mám den, tak3/4e
> mo3/4ná se nijaké další problémy objeví), ale nepodaoilo se mi
> pohnout s tímto:
>
> 	Kdy3/4 se poipojím pod X Window (a<< u3/4 Netscape nebo muj
> 	kombinovaný skript, který postupni spustí /usr/sbin/sendmail
> 	-q (to je postfix), fetchnews a fetchmail; viz. poíloha;
> 	pou3/4ívám GNOME gnome-core-1.2.1-33 a Sawfish sawfish-1.0.1-1),

je to proto ze vam tam beha nejaky trafik napr. fetchmail je vetsinou nastaven tak aby kazdych x sekund kontroloval ucty
skuste vysledovat z jakeho portu se pakety posilaji... (iptraf, tcpdump...)
to vas privede k programu ktery ten trafik dela
napr. me udrzi lajnu licq nebo opera (reklamni banery) a samozrejme fetchmail (mam ho nastaven aby kontroloval postu kazde 3 minuty)