problemy s odesilanim e-mailu pomoci dial-up

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Sobota Duben 6 19:58:08 CEST 2002

Dne čt 4. duben 2002 17:39 jste napsal(a):

> Existuje! Upgradeovat na KDE3.0.
> Otestovano a tato chyba se tu nevyskytuje.

Už se na to chystám, jenom mám trochu strach s nároků na HW, ale kdosi
tvrdil, že je trojka svižnější než dvojka, což by bylo příjemné, byť to ve
světě SW není častým zvykem ...

Mimochodem, myslím, ře nebudu sám, koho by zajímaly bezprostřední postřehy,
zážiky a jiná povyražení, prožitá při a po instalaci trojky.
--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda