Red Hat - binarni kompatibilita

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Duben 3 14:25:51 CEST 2002

"Libor Chocholaty" <chocholaty na gncz.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3CAAEB47.E7A6D2EB na gncz.cz...

> Krome toho nevim, co je mangling... :-(

Kniznice nevedia nic o C++ overloadingu a.p. Takze z niecoho
typu int Foo::foo(int, int) const musi kompilator urobit jeden
symbol na sposob foo__3Fooii, ktory je potom mozne linkovat.
To sa nazyva name mangling.

Bezpecne sa v nom nieco zmenilo medzi egcs a 2.96 (v nasom
softe potrebujeme dynamicky ladovat C++ kniznice a musel som
dany kus kodu upravovat). Ci ta zmena bola uz v 2.95 neviem.

> Jak to tak chapu, kdyz si soft, co ted prekladam na RH6.2
> s GCC-2.95.2 prelozim na RH 7.2 tim samym prekladacem,
> pak by problemy nastat nemely,

suhlas za predpokladu, ze aj C++ kniznice su tie iste.  A to moze
byt problem - ak tam date stare kniznice, nemusia ist zase
nove veci z distribucie 7.2. Toto je trochu hakliva zalezitost
a je treba dobre rozumiet vzajomnym zavislostiam.

Taketo som zatial nerobil, takze presne poradit neviem.

Zdravi
--
                                                  Stano