Re: Vadne zdroje, ktere sebou berou dalsi HW_.

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Středa Duben 3 16:30:24 CEST 2002

> Za to, co vam znicil ich zdroj, su zodpovedni oni. Za to,
> ze nezalohujete a prisli ste o data za obdobie dlhsie ako
> jeden den, ste zodpovedny len a jedine Vy.
OK, ale s diskem nic nebylo a za to, ze jsem prisel o nej a i o data
muzou oni, kdyby neudelali tenhle blbej zdroj, tak se to nestalo. A
ja snad nebudu zalohovat kazdy mega na sedesatigigovem disku, vazne
jsem nemohl nic tusit.

> A toto je tu uz naozaj off-topic.
OK, az se stane vam, ze vas dva mesice stary hardware komplet vyhori
kvuli tomu, ze nejakej kreten da obracene kondenzator, tak mi dejte
vedet, zajima me, jak se zachovate
vy.

E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam.cz