Vadne zdroje, ktere sebou berou dalsi HW_.

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Duben 3 22:44:53 CEST 2002

Pekny den ;o)

> OK, ale s diskem nic nebylo a za to, ze jsem prisel o nej a i o data
> muzou oni, kdyby neudelali tenhle blbej zdroj, tak se to nestalo. A
> ja snad nebudu zalohovat kazdy mega na sedesatigigovem disku, vazne
> jsem nemohl nic tusit.

Nic v zlom, ale moja vlastna lenivost (a hlupost) ma doviedla
k jednoznacnemu poznaniu - zalohovat, zalohovat a zalohovat.
Nic neni 100%-ne a vsetko sa moze pokazit. A nemusi
za to niest vinu zle zapojenie, prosto to odide preto,
ze kazde jedno zariadenie je poruchove...

> OK, az se stane vam, ze vas dva mesice stary hardware komplet vyhori
> kvuli tomu, ze nejakej kreten da obracene kondenzator, tak mi dejte
> vedet, zajima me, jak se zachovate
> vy.
Asi presne tak ako kazdy iny - pojdem to vyreklamovat k dotycnemu
obchodnikovi, ktory mi to predal. A ten to vyreklamuje u koho to kupil...
Od toho tu mame zarucne doby ;o)

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799