Vadne zdroje, ktere sebou berou dalsi HW_.

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Duben 3 23:10:32 CEST 2002

 Pekny den ;o)

> A vite, co mi rekl obchodnik, u ktereho jsem to kupoval? Rekl mi, ze
> s desku by jen MOZNA na reklamaci vzal, ale ze disk mi nereklamuji,
> pry to neni jejich problem, ze do nej ten zdroj pustil vetsi napeti a
> ze si mam vyzadat penize primo u vyrobce zdroje a kdyz i ti nedaji,
> mam pry smulu. Na disk je jeste 31 mesicu zaruka! Jedna se o firmu
> 100 MEGA.

No neviem, podla mna obchodny zakonnik plati pre kazdeho
a podobny ho mate aj v Cechach. A ak to bolo kupene ako celok
je na to zaruka minimalne 6 mesiacov. A vobec by som do toho netahal
dovod preco, len prosto "nejde".
Ak to bolo kupene po komponentoch nechal by som na nom, aby
mi dokazal, ze tie komponenty odisli mojou chybou. A kedze je to
dost penazi odporucam nastudovat teoriu asertivity - metodu
"preskakujuceho gramofonu" - prosto slusne sa nedat vyhodit
a stale si mlet svoje. A asi najidelanejsie je robit sa dokonale
hlupym a stale sa pytat preco, ked ja som to len zapol...

Ale najhlupjsie je, ze ak to neuzna jedna sa o obcainsko-pravny
spor a treba sa sudit...
Inak na vybavenie reklamacie ma 30 dni, je vhodne ju podat
piomne (najlepsie napisat dovod "nejde" bez podrobnosti
a uvahach preco). Ak reklamaciu do 30 dni nevyriesi
mate narok na odstupenie od kupnej zmluvy, pripadne na
nove zariadenie. Odporucam teda aj studium obchodneho zakonnika,
je to zaujimave a mimoriadne uzitocne citanie. Len sa netreba
bat a prespekulovanych obchodnikov zmykat tak, ako to robia oni s nami!

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799