Re: Vadne zdroje, ktere sebou berou dalsi HW_.

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Středa Duben 3 22:52:15 CEST 2002

> Pekny den ;o)
Pekny.
> Asi presne tak ako kazdy iny - pojdem to vyreklamovat k dotycnemu
> obchodnikovi, ktory mi to predal. A ten to vyreklamuje u koho to kupil...
> Od toho tu mame zarucne doby ;o)

A vite, co mi rekl obchodnik, u ktereho jsem to kupoval? Rekl mi, ze
s desku by jen MOZNA na reklamaci vzal, ale ze disk mi nereklamuji,
pry to neni jejich problem, ze do nej ten zdroj pustil vetsi napeti a
ze si mam vyzadat penize primo u vyrobce zdroje a kdyz i ti nedaji,
mam pry smulu. Na disk je jeste 31 mesicu zaruka! Jedna se o firmu
100 MEGA.

S pozdravem
Zdenek
Horak