Wvdial, ma s tim nekdo zkusenosti?

Zbynek Houska zbynh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 4 00:42:49 CEST 2002

Dobry vecer,

dekuji za doporuceni. Wvdial jsem vyzkousel a dostavam tuhle chybovou hlasku:

-> WvDial: Internet dialer version 1.41
--> Initializing modem.
--> Sending: ATZ
ATZ
OK
--> Sending: ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
OK
--> Modem initialized.
--> Configuration does not specify a valid phone number.
--> Configuration does not specify a valid login name.
--> Configuration does not specify a valid password.

Nechapu kde je problem, protoze on se ani nezkusi pripojit na internet.
Ziji v Norsku a zde pouzivame 12 mistna tel. cisla na pristup k internetu a v
ZADNEM pripade neco jako "area code", to tu neni vubec - tusim, ze se podobna
revoluce chysta i u Telecomu.
Takze muj problem je jak nastavit wvdial aby prekousal i tahle cisla. Manual
jsem samozrejme cetl, tak prosim nekamenovat, ale nejak to nechapu.
Dik
Zbynek

--
The amount of real leisure a