Wvdial, ma s tim nekdo zkusenosti?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Duben 4 09:52:04 CEST 2002

> dekuji za doporuceni. Wvdial jsem vyzkousel a dostavam tuhle chybovou hlasku:
>
> -> WvDial: Internet dialer version 1.41
> --> Initializing modem.
> --> Sending: ATZ
> ATZ
> OK
> --> Sending: ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
> ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
> OK
> --> Modem initialized.
> --> Configuration does not specify a valid phone number.
> --> Configuration does not specify a valid login name.
> [...]

Nevidím vůbec žádný pokus o vytáčení. Pro ilustraci přikládám
kousek mého funkčního wvdial.conf:

[iol]
Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
Init3 = ATS95=1
Compuserve = 0
Idle Seconds = 120
ISDN = 0
Ask Password = 0
Modem = /dev/modem
Modem Type = Analog Modem
Area Code =
Force Address =
Tonline = 0
Dial Command = ATX3DT
Phone = 0971103311
Baud = 115200
Auto DNS = 1
Stupid Mode = 1
Username = tady_mam_username
Password = tady_mam_heslo

Zřejmě chybí položky Dial Command, Phone, Username, Password nebo
jen některá z nich. Area Code je jak vidno prázdné. Počet míst
čísla považuji za nepodstatné, možná je třeba vyhodit některé
nenumerické znaky.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz

Odchozí zpráva je možná zavirována. Nevím. Nikdo ji nekontroloval.