CBQ,HTB - obecny dotaz

Čtvrtek Duben 4 08:41:24 CEST 2002

David Trcka wrote:

> Tato veta implicitne navozuje pocit, ze HTB to umi, coz je IMHO nepravda.

	Mam za to, ze presne to, co se domnivate neni pravda. HTB proste ve
svem principu neni vazano na existujici sitove rozhranni a da se
poskladat virtualni trida, do ktere mohu smerovat data z nekolika
fyzickych rozhranni, jakoby do jedne fronty, zde se patricne zpracuji a
pak se opet rozeslou na jednotliva rozhranni. Aspon takto Deveruv HTB
chapu ja, jinak se skutecne nedovedu predstavit, ze bych mel na vstupu 1
sitovou kartu a na vystupu shapoval nekolik fyzickych sitovek a vzajemne
si pujcovali pasmo (to je to oc tu bezi, pres CBQ nejsem schopen delat
nic jineho bounding, coz prave HTB odstranuje - pro vice sitovek)...

> ?? Muj parser logickych vyrazu na tomhle beznadejne troskota, muzete to
> objasnit? :)

	Samozrejme, ze Vas semanticky analyzator musel selhat... spravne to ma
znit takto:

							 &&&&&&
      Obecne se da rici, ze kazda trida ma PRAVE jednoho rodice (s
vyjimkou
korene, of cource) a kazda trida ma zadneho az nekonecne potomku.

> e-e. Tohle IMHO nepujde, pac qdisc je vazana na urcite konkretni fyzicke
> rozhrani, takze nemohu pro tridu tohohle rozhrani pouzit filtr nastaveny
> pro pakety odchazejici z jineho rozhrani. (Nebo mozna muzu, ale nejspis se
> nic nestane, nezkousel jsem to.)

	Ano, na vsech bude qdisc HTB a pak pres nej... - jak jinak byste chtel
delat shaping + sdileni/pujcovani pasma pres vice fyz. rozhranni na
vystupu?